Ogłoszenia samochodowe Auto giełda internetowa


   portal motoryzacyjny, auto giełda

Skuter kompletny


Dodano: 2018-05-31, Kategoria: Ciekawostki, Komentarzy: 0

Wiodący w swoim segmencie sports/GT skuter Honda Forza 125 ma szansę na wzmocnienie swojej dominacji dzięki przeprowadzonemu niedawno liftingowi. Skuter otrzymał: elektrycznie regulowaną szybę, kierunkowskazy LED, nowe wskaźniki, dwie całkowicie nowe opcje kolorystyczne, powiększony schowek pod siedzeniem i opcjonalny 45-litrowy górny kufer sterowany bezkluczykowym systemem Smart Key, dzięki czemu znów zyskuje na atrakcyjności.

Mazda Motor Corporation ogłosiła, że 15 maja br. łączna produkcja marki w Japonii od początku działalności osiągnęła poziom 50 mln pojazdów. Wczoraj w zakładzie Mazdy w Hofu w prefekturze Yamaguchi odbyła się zorganizowana przez firmę uroczystość upamiętniająca to wydarzenie. Uczestniczyli w niej Masamichi Kogai, Dyrektor Reprezentujący, Prezydent i CEO, oraz przedstawiciele kadry kierowniczej i związków zawodowych. Próg 50 mln wyprodukowanych pojazdów osiągnięty został w 86 lat i siedem miesięcy od czasu zbudowania przez Mazdę pierwszego auta – dostawczego trójkołowca, który powstał w październiku 1931 r.

 

„Mazda zaczęła robić samochody 86 lat temu, a teraz wielkość naszej łącznej produkcji aut w Japonii osiągnęła próg 50 mln egz. Nawet, gdyby produkować milion pojazdów rocznie, dojście do takiego poziomu zajęłoby 50 lat, co uzmysławia nam, jak długą historię ma już za sobą Mazda” – powiedział Kogai podczas uroczystości.- „W swoim dalszym rozwoju Mazda zamierza nadal budować silną markę poprzez szereg zróżnicowanych inicjatyw. Nasze zakłady w Hofu i w Hiroszimie będą się rozwijały i pełniły rolę fabryk macierzystych, sprawnie przekazując swoje technologie i kompetencje do naszych zakładów zlokalizowanych na innych kontynentach. Zależy mi na tym, abyśmy poprzez wspólną pracę i starania zapewnili, że zakłady te będą nadal reprezentowały ducha technicznej śmiałości, który przenika dumną japońską historię Monotsukuri.”

 

Mazda rozpoczęła swoją działalność producenta w branży motoryzacyjnej w roku 1931, gdy zaczęła produkować w Hiroszimie trójkołowe samochody dostawcze. W roku 1960 firma przystąpiła do produkcji modelu R360 Coupé w segmencie mikro-mini i w ten sposób odważnie wkroczyła na rynek samochodów osobowych. Nowa fabryka samochodów Mazda w Hofu w mieście Yamaguchi otwarta została w 1982 r. i od tego czasu zakłady w Hofu i w Hiroszimie dzieliły pomiędzy siebie produkcję na rynek krajowy Japonii. Nowe techniki i elastyczne systemy produkcji opracowywane i wdrażane w tych zakładach wpływały na pomyślny rozwój i wzrost przedsiębiorstwa. Dzięki zastosowaniu mieszanych linii produkcyjnych, które umożliwiają wytwarzanie różnych modeli na jednej linii, firma mogła pozwolić sobie na budowanie wielu różnych modeli w niewielkich liczbach. Podejście takie stanowiło przełom w zakresie tradycyjnego dylematu wyważenia pomiędzy zróżnicowaniem oferty, jej konkurencyjnością oraz ekonomią skali produkcji. W latach 2016 i 2017 producent podjął starania o dalsze zwiększenie elastyczności produkcji modeli w segmentach crossover, jednocześnie opracowując systemy umożliwiające szybkie reagowanie na zmiany popytu. Fabryki działające w Japonii nadal odgrywają czołową rolę w globalnej produkcji Mazdy, a techniki i technologie wypróbowane w Japonii są następnie przeszczepiane do zagranicznych fabryk tej firmy.

 

W bieżącym roku finansowym Mazda zamierza sprzedać 1,66 mln samochodów. Jest to zarazem ostatni rok realizacji jej średnioterminowego planu biznesowego Structural Reform Stage 2 (Reforma Strukturalna, Etap 2). Do roku finansowego kończącego się w marcu 2024 Mazda planuje wdrożyć globalny system produkcji pozwalający produkować dwa miliony szt. samochodów rocznie. Masowa produkcja samochodów wyposażonych w rozwiązania techniczne i stylistyczne następnej generacji ma się rozpocząć w roku 2019. Firma zamierza dalej powiększać swoje zdolności produkcyjne, dbając o to, by jej produkty trafiały
w ręce klientów w możliwie najkrótszym czasie.

 

Mazda aspiruje do współtworzenia świata, w którym pojazdy mogą koegzystować z użytkownikami, społeczeństwami oraz środowiskiem naturalnym. Producent nie ustaje w podejmowaniu starań, by wzbogacać życie ludzi dbając o emocjonujące detale, oferując wysokiej jakości samochody i konsekwentnie stając się marką, z którą klienci nawiązują głęboką emocjonalną więź.