Ogłoszenia samochodowe Auto giełda internetowa

portal motoryzacyjny, auto giełda

Nowe BMW serii 7


Dodano: 2019-01-17, Kategoria: Newsy, Komentarzy:

BMW wyostrza stylistykę swoich najwyższych modeli w segmencie samochodów luksusowych. Nowa edycja BMW serii 7 demonstruje pewną siebie prezencję, dopracowaną elegancję oraz wybitnie innowacyjne technologie w zakresie obsługi, systemów wspomagających kierowcę i komunikacji.

Nowy wygląd zewnętrzny jeszcze bardziej niż do tej pory podkreśla reprezentacyjny charakter luksusowych limuzyn. Najwyższej jakości tapicerki skórzane z rozszerzonym stebnowaniem, lepsza akustyka, cyfrowy zestaw wskaźników i monitor pokładowy, system operacyjny BMW 7.0 oraz inteligentny asystent osobisty BMW wyznaczają nowe standardy w zakresie dobrego samopoczucia i komfortu jazdy. Zmodernizowano także ofertę silników luksusowych limuzyn – wprowadzając m.in. nową ośmiocylindrową jednostkę napędową oraz 6-cylindrowy silnik rzędowy, jak również rozszerzając zasięg w trybie elektrycznym w wersjach hybrydowych plug-in nowego BMW serii 7. Wszystkie warianty modelowe spełniają teraz wymagania normy emisji spalin Euro 6d-Temp. Rozszerzony został ponadto zakres funkcji systemów wspomagających kierowcę. Najnowsze postępy na drodze do automatyzacji jazdy widać m.in. w nowym asystencie cofania.

 

Stylistyka karoserii: jeszcze atrakcyjniejsza prezencja i precyzyjna elegancja

 

Również nowe BMW serii 7 oferowane jest w dwóch wariantach karoserii. Wersja przedłużona ma większy o 14 cm rozstaw osi i oferuje więcej miejsca na tylnych siedzeniach. Długość zewnętrzna tych luksusowych limuzyn wynosi teraz 5120 i 5260 mm, czyli zwiększyła się o 22 mm. Szerokość samochodu1902 mm oraz wysokość 1467 mm (wersja przedłużona: + 479 mm) pozostały bez zmian. Mocniejsza prezencja nowego BMW serii 7 wynika w szczególności z kompleksowego przeprojektowania przodu samochodu, który jest teraz wyższy o 50 mm. Nową maskę silnika wyróżniają precyzyjne kontury i większy emblemat marki. Dominującym elementem nowej stylistyki przodu jest atrapa chłodnicy BMW z jednolitym obramowaniem i której powierzchnia została zwiększona o około 40 procent. W połączeniu z bardziej płaskimi reflektorami tworzy atrakcyjny wizualny kontrast stanowiący nowy znak rozpoznawczy luksusowych modeli BMW. Oprócz standardowych diodowych reflektorów adaptacyjnych oferowane są światła laserowe BMW o zasięgu do 560 m. BMW Media 01/2018 strona 2 Zewnętrzne wloty powietrza w dolnej części pasa przedniego mają teraz duże elementy prowadzenia powietrza. Kierują one powietrze do kanałów chłodzenia hamulców oraz do tzw. zasłon powietrznych minimalizujących zawirowania powietrza w obszarze nadkoli. Blendy lakierowane w kolorze karoserii i nowe listwy chromowane nadają poszyciu zderzaka elegancji, która dodatkowo podkreśla prezencję przodu. Również pionowo ustawione skrzela emanują precyzją, klarownością i solidnością. Te wyloty powietrza w błotnikach sięgają teraz znacznie dalej do góry, a ich elementy dekoracyjne umieszczone są pod kątem 90° w stosunku do bocznych listew ozdobnych i biegną teraz aż po tyłu samochodu. Nowy pas tylny nawiązuje do stylistyki osłon wlotów powietrza z przodu. Zintegrowane końcówki rur wydechowych mają szersze chromowane obramowania. Trójwymiarowo uformowane lampy tylne nowego BMW serii 7, teraz niższe o 35 mm, prezentują się szlachetnie i precyzyjnie. Ich diodowe źródła światła umieszczone są za czerwonymi i czarnymi kloszami, których kształt podkreśla kontury lamp tylnych w kształcie litery L. Inną nowością jest precyzyjna, sześciomilimetrowa listwa świetlna umieszczona pod chromowaną wstęgą biegnącą na całej szerokości pokrywy bagażnika od jednej lampy do drugiej. Dodatkową możliwość indywidualizacji oferuje pakiet sportowy M oraz stylistyka Pure Excellence, jak również nowe lakiery karoserii i obręcze kół ze stopów lekkich. W połączeniu z pakietem sportowym M po raz pierwszy oferowane są rozszerzone błyszczące elementy BMW Individual Shadow Line.

 

Modele oferowane od wejścia na rynek

 

BMW M760Li xDrive: Silnik benzynowy V12, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność skokowa: 6592 cm3 , moc: 430 kW (585 KM) przy 5250 – 5750 obr/min, maks. moment obrotowy: 850 Nm przy 1600 – 4500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 3,8 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 12,5 – 12,4 l/100 km, emisja CO2 w cyklu mieszanym: 285 – 282 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.

 

  • BMW 750i xDrive (BMW 750Li xDrive): Silnik benzynowy V8, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność skokowa: 4395 cm3 , moc: 390 kW (530 KM) przy 5500 – 6000 obr/min, maks. moment obrotowy: 750 Nm przy 1800 – 4600 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,0 s (4,1 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 9,5 – 9,5 l/100 km (9,6 – 9,5 l/100 km), emisja CO2 w cyklu mieszanym: 217 – 217 g/km (218 – 218 g/km), norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.

 

  • BMW 745e (BMW 745Le): 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, elektryczny silnik synchroniczny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, silnik spalinowy: pojemność skokowa: 2998 cm3 , moc: 210 kW (286 KM) przy 5000 – 6000 obr/min-1, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1500 – 3500 obr/min, silnik elektryczny: moc znamionowa: 83 kW (113 KM), maksymalny moment obrotowy: 265 Nm, całkowita moc systemowa: 290 kW (394 KM), całkowity moment obrotowy: 600 Nm, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,2 s (5,3 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, prędkość maksymalna z napędem elektrycznym: 140 km/h, zasięg w trybie elektrycznym: 54 – 58 km (52 – 55 km), zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,2 – 2,1 l/100 km (2,3 – 2,2 l/100 km), zużycie energii: 15,4 – 15,0 kWh/ 100 km (15,4 – 15,1 kWh/100 km), emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 52 – 48 g/km (53 – 50 g/km), norma emisji spalin: Euro 6dTEMP.

 

  • BMW 745Le xDrive: 6-cylindrowy rzędowy silnik benzynowy, elektryczny silnik synchroniczny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, silnik spalinowy: pojemność skokowa: 2998 cm3 , moc: 210 kW (286 KM) przy 5000 – 6000 obr/min-1, maks. moment obrotowy: 450 Nm przy 1500 – 3500 obr/min, silnik elektryczny: moc znamionowa: 83 kW (113 KM), maksymalny moment obrotowy: 265 Nm, całkowita moc systemowa: 290 kW (394 KM), całkowity moment obrotowy: 600 Nm, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,1 s, prędkość maksymalna: 250 km/h, prędkość maksymalna z napędem elektrycznym: 140 km/h, zasięg w trybie BMW Media 01/2018 strona 6 elektrycznym: 50 – 54 km, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 2,6 – 2,3 l/100 km, zużycie energii w cyklu mieszanym: 16,3 – 15,8 kWh/100 km, emisja CO2 z paliwa w cyklu mieszanym: 59 – 52 g/km, norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.

 

  • BMW 750d xDrive (BMW 750Ld xDrive): 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność skokowa: 2993 cm3 ,moc: 294 kW (400 KM) przy 4400 obr/min, maks. moment obrotowy: 760 Nm przy 2000 – 3000 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 4,6 s (4,7 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,0 – 5,8 l/100 km (6,1 – 5,9 l/100 km), emisja CO2 w cyklu mieszanym: 157 – 152 g/km (160 – 155 g/km), norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.

 

  • BMW 740d xDrive (BMW 740Ld xDrive): 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność skokowa: 2993 cm3 , moc: 235 kW (320 KM) przy 4400 obr/min, maks. moment obrotowy: 680 Nm przy 1750 – 2250 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,3 s (5,4 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 6,0 – 5,6 l/100 km (6,0 – 5,7 l/100 km), emisja CO2 w cyklu mieszanym: 158 – 148 g/km (158 – 149 g/km), norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.  BMW 730d (BMW 730Ld): 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, pojemność skokowa: 2993 cm3 , moc: 195 kW (265 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 620 Nm przy 2000 – 2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 6,1 s (6,2 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,5 – 5,3 l/100 km (5,5 – 5,3 l/100 km),emisja CO2 w cyklu mieszanym: 144 – 138 g/km (145 – 139 g/km), norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.

 

  • BMW 730d xDrive (BMW 730Ld xDrive): 6-cylindrowy rzędowy silnik wysokoprężny, 8-stopniowa skrzynia Steptronic, BMW xDrive, pojemność skokowa: 2993 cm3 , moc: 195 kW (265 KM) przy 4000 obr/min, maks. moment obrotowy: 620 Nm przy 2000 – 2500 obr/min, przyspieszenie [0 – 100 km/h]: 5,8 s (5,9 s), prędkość maksymalna: 250 km/h, zużycie paliwa w cyklu mieszanym: 5,7 – 5,5 l/100 km (5,8 – 5,6 l/100 km), emisja CO2 w cyklu mieszanym: 150 – 143 g/km (153 – 147 g/km), norma emisji spalin: Euro 6d-TEMP.